MS 2018 Korea Sokcho

11.09.2018 17:47

Po 10 - tich rokoch sa majstrovstvá sveta dostali opäť do Ázie a znova do Kórejskej republiky ( tej južnej samozrejme). Reportáž píšem hoci som tentokrát necestoval, pretože cena čas a aj predpoklad že to nebude asi to čo chcem zažiť...Napriek tomu z nášho ROB klubu si nomináciu vybojovali Katka a Janka medzi ženami,  Martin Košut medzi mužmi a Lukáš Račko medzi Juniormi. Foxoring mal patriť našim dievčatám , no jednoduchá trať vyhovovala skôr bežeckým typom ako orienťákom, i tak boli ženy v desiatke..potom priešiel šprint kde opäť všetci naši  v top 10. Najbližšie bol Lukáš, pár sekúnd a medajla by nešla do Turia ( Tomáš Jurčík) ale do Kysuce. No a na rade boli klasiky, keďže organizátori vekom všetci dôchodci nepotrebovali za potrebné šíriť info aj pre tých čo ostali doma, tak sme sa dostali k informáciam naraz až s niekoľko hodinovým oneskorením.( nepomohlo mi ani keď som pc zapinal o 3 ráno...Šrom ostal tiež doma.. ) No a klasika nedopadla podľa očakávania, dokonca po informácich ktoré som dostal od Katky som mal obavu ako dopadne posledný pretek na 2m keď na klasickej 80ke bojovala doslova o prežitie...

Nakoniec prišla vytúžená správa že baby sú strieborné, keď do poslednej pretekárky boli prvé a Katka dokonca individuálne tretia! No i tak to bola úľava a radosť zároveň.! Takže sezóna 2018 je opäť úspešná, pretože máme aktuálnu Majsterku sveta Terezku Kuriakovú, a  nakoniec aj Luky, Janka a Katka medajlu z MS! link na výsledky je

 tu: www.ardf2018.kr/bbs/content.php?co_id=Results_2018